Knjige koje su na mene ostavile poseban utisak

16:55:00

1. STEPHENIE MEYER- SUMRAK SAGA



      Ove su mi knjige toliko posebne iz nekoliko razloga. One su me natjerale da se okrenem čitanju. Kao mala uvijek sam voljela čitati i tijekom Osnovne škole čitala sam za vrijeme ljetnih praznika i to su većinom bile knjige poput Dnevnika Pauline P. i Princezinih dnevnika Meg Cabot. I kada sam krenula u Srednju školu jednostavno sam se pogubila, bilo je previše lektire samo za školu i više nisam pronalazila knjige koje bi odgovarale ne neki način mome uzrastu. Prema mome mišljenju sve su bile prezrele za mene ili opet previše djetinjaste. Baš u to vrijeme pojavio se i cijeli kaos oko Sumrak sage. Iskreno nisu me privlačile ni najmanje. Dugo sam vrijeme odbijala se i približiti ijednoj od te 4 knjige. Jednostavno cijeli kaos koji se je digao oko njih je imao potpuni kontraefekt na mene. Već su  bila izašla 3 filma kada sam ja uzela u ruke prvu knjigu. I onda sam se jednostavno zaljubila. U tom trenutku te su knjige bile toliko savršene za mene i mislila sam da će ih bilo koje knjige teško nadmašiti, što je i u jednu ruku točno, mali broj knjiga je na mene ostavio toliki utjecaj. Svijesna sam brojnih grešaka u samim knjigama, ali rijetko koje knjige koje su pisane 20 puta bolje mi mogu odmah staviti osmijeh na lice, prisjetiti me na ljetne praznike, mir i spokoj i jednostavno na onaj osijećaj ushita kada otkrivate zaboravljenu ljubav. One su me dalje potaknule na čitanje odličnih saga poput Vampirske akademije, Pali anđeo, Krila anđela. 

    Otkako sam zadnjih par godina sve više počela kupovati knjige što zbog vrlo pristupačnih cijena nekih naklada, a što zbog nekog mog vlastitog zadovoljstva i mira zbog znanja da su mi neke drage knjige uvijek tu pri ruci, želja mi je bila da nabavim i knjige iz same Sumrak sage, ta želja mi se na kraju ostvarila zbog Interlibera prošle godine kada su i antikvarijati imali sniženja, pa sam uspijela uloviti i svoje primjerke sreće po vrlo povoljnim cijenama (jer budimo iskreni njihovo tvrdokorićno izdanje i nije baš najeftinije pogotovo kada se kupuju 4 odjednom).

2 J.K. ROWLING- HARRY POTTER

    
     
    Ako sam čitajući Sumrak sagu osijetila onaj ushit kada se ponovno otkriva nešto davno zaboravljeno čitajući Harry Pottera sam se stvarno ponovno zaljubila u čitanje. Oko ovih knjiga sam se dugo dvoumila jer sam mislila da mi se neće svidjeti i da će mi nedostajati romanse, ali sam se tako prevarila, ove knjige su nešto najljepše što postoji u svijetu knjiga, definitvno nema boljih knjiga od ovih. Toliko su saršeno bezvremenske da su za svaku generaciju i za one najmanje, a i za one puno starije. Mene zadivljuje činjenica kako je sama autorica uspijela toliko toga povezati kroz svih 7 knjiga, I najmanja natuknica u jednoj od knjiga mogla je označavati ogromni preokret u nekoj drugoj knjizi, mislim da to mogu samo najsposobniji autori. Osim toga postići da u 7 knjiga i na toliko stranica da nema trenutka opuštanja je nevjerojatno.Zatim biti prisutan u razvoju nekog lika i pratiti ga kroz tako dugo razdoblje je nešto neprocjenjivo, imate osijećaj da ste vi tamo ili da su svi oni vaši prijatelji. Ponekad stvarno požalim što sam već pročitala te knjige i što više nikada neću imati ponovno to iskustvo da pročitam te knjige prvi puta i da otkrijem sve te savršene sitnice. I bila sam jednostavno oduševljena kada sam saznala da 24 sata izdaje sa algoritmom kiosk izdanje. Vjerojatno jedan od najsretnijih trenutaka mog čitalačkog života.

3. JUDITH McNAUGHT- WHITNEY LJUBAVI MOJA


Da, može se reći da sam imala vrlo jedinstveni čitalački put. Oduvijek sam bila patnik na romanse, tako sam završila i na ovoj knjizi. Znači da sam prešla direktno sa fantasy na full on romanse. Kako obožavam povijesna razdoblja pogotovo 18 i 19 st. tako sam u ovome našla sve i povijest i romanse, točno ono što me je zanimalo. Ova knjiga mi je posebna jer to bio moj prvi izlet u povijense romase i otvorila mi je put k odličnim autoricama poput Julie Garwood, Susan Enoch, Lisa Kleypas, Laura Kinsel, Jude Deveraux, sve do jedne kraljice ovog žanra. Tu svakako moram pohvaliti naše  izdavače koji prevode stvarno jako puno knjiga iz ovog žanra i rijetko imam potrebu čitati nešto neprevedeno. Smatram da ove knjige ne iziskuju toliko predanosti kao prethodne i da su vrlo vjerojatno zbog toga mi posebne, jer su jednostavne i mali odmor od kompliciranih fantasy. Tri knjige ove autorice među njima i ova spomenuta u naslovu su izašle u suranji Mozaika i Večernjeg lista kao kiosk izdanje što me je svakako razveselilo. Jednu knjigu nažalost nemam, a to je Kraljevstvo snova. 

4. JAMIE McGUIRE- DIVNA PROPAST



   Divna propast i njezin nastavak Prava propast su mi posebne jer su mi otvorile put k New Adult žanru. To su to bile prve knjige s kojima sam se počastila na svom prvom posjetu Interliberu te su me time obilježile. Jednostavne, lake, napete i odlične knjige sada za ljeto. Knjiga je inače u izdanju Fokusa, i moram reći da mi je jako žao što nisu nastavili sa daljnim izdavanjem ove autorice, sigurna sam da bi se našla publika koja bi rado čitala njene knjige.

5. RUTA SEPETYS- POMRČINA SRCA


      Što se tiče ove knjige dosta sam kasnila, čini mi se da je izašla još 2012.g., a ja sam ju pročitala tek za ovaj Božić. Ovo je knjiga koja je jednostavno prekransa, mislim da je to savršena riječ kojom se ona može opisati. U isto vrijeme sretna, tužna, lijepa i ružna. Govori o teškim temama, ali i kad se to uspije ispričati na način da ima u knjizi i humora, a da se ne iskarikira sama radnja i težina radnje je savršenstvo. Nakon što sam pročitala ovu knjigu ostala sam zarboljena u njoj i njenim likovima, nisam mogla prestati razmišljati i trebala sam još. A takav utisak ostavljaju samo najbolje knjige. Knjiga je u izdanju Znanja, a svima kojima se ona svidi svakako bi preporučila Pam Jenoff i njenu knjigu Zimski Gost. 



You Might Also Like

0 komentari

Pratite me: