Never Never- Hoover, Fisher

12:51:00


Žanr: Drama, Romance, New Adult

       Već dulje vrijeme sam u nekoj fazi u kojoj imam želju za nečim novim, nekom novom pričom ali nemam volje za čitanjem. Niti jedna knjiga mi ne privlači dovoljno pažnje da bi mogla potpuno utonuti u nju. Jučer sam krenula u novu potragu za nekom knjigom koja bi me kratko odvela iz stvarnog svijeta i dovoljno zaokupila da se maknem s mrtve točke po pitanju čitanja. Tada sam se okrenula za posljednji spas se kraljici svih New Adult romana Colleen Hoover. 
            Uhvatila sam se za njene tri novele Never Never koje pisala zajedno sa još jednom autoricom. Te tri novele zajedno čine zapravo jednu knjigu jer je Hoover zbog ugovora sa svojom izdavačkom kućom tu knjigu mogla objaviti u formi novela, a ne prave knjige.
            Never Never je knjiga koja nam donosi priču o dvije osobe koje se u jednom trenutku prestaju sjećati svoje prošlosti. Charlie i Silas koji u vrijeme nastave u školi u jednom trenutku shvate da ne znaju ništa o sebi i ljudima oko sebe, a s druge strane znaju sitnice poput kako voziti auto i snalaziti se na fotoaparatu i mobitelu. Prema ponašanju učenika shvate da su njih dvoje zapravo u vezi i tada započinje njihova potraga za istinom i prošlošću.
            Kada su u pitanju njene knjige najbolje u njih ući sa što manje znanja o samoj radnji jer je dojam time još bolji. Ona je jedna od najbolji autorica prema meni trenutno. Nijedna njena knjiga me do sada nije razočarala i svaka je nadmašila onu prethodnu. Radnje tu toliko jedinstvene, potresne, pune emocije ali ispričane toliko dobro i lagano da vas knjiga zaokupi 100 %. S jedne strane njene knjige predstavljaju neki easy read, odnosno kao odmor nakon nekih teških knjiga, ali s druge strane nije jedna od onih knjiga koja se nakon 5 minuta zaboravi, već naprotiv na njene knjige se često vraćam i ponovno ih čitam i sigurna sam da ću se tako vračati i na ovu.
Kod nas nažalost je od nje preveden tek jedan roman Bez nade. Iskreno ne razumijem zašto je Mozaik ne objavljuje kada je jedna od najkvalitetnijih autorica trenutno, a za to je mislim veliki dokaz i to što joj se ocijene na Goodreadsu ne spuštaju ispod 4., a u prosjeku na svaku knjigu ima oko 100, 000 ocjena.
            Od nje sam do sada pročitala gotovo sve romane od naveliko poznate Ugly love koja bi uskoro trebala postati i film, pa do November 9 trenutno najnovije knjige. Svaka knjiga predstavlja nešto novo i sviježe, nešto neviđeno do sada i zabava je zagarantirana. Svakako smatram da tko imalo voli romanse mora pročitati njene knjige i neće zažaliti. 
             
            

You Might Also Like

0 komentari

Pratite me: