Diana Gabaldon- Tuđinka

15:46:00



    Na ovu knjigu sam naišla potpuno slučajno i neočekivano. Naime nakon što sam uspjela položiti ispite i to dva tjedna prije kraja samih rokova ostala sam kao riba na suhom. Dva dana sam umirala od dosade jer ono što je okupiralo većinu mog vremena sada nije postojalo. Već duže vrijeme nisam mogla završiti niti jednu knjigu što je automatski izbacilo čitanje kao jedan od načina skraćivanja vremena, a sa svim turskim serijama koje pratim sam u toku tako da ni one nisu dolazile u obzir. Jedna od stranih Youtuberki Tashapolis je napravila jedan kratak video za Valentinovo u kojima je nabrajala neke od njoj najdražih ljubavnih romana, a među njima je bila i Diana Gabaldon- Outlander. Kako nisam bila u raspoloženju za čitanje, a uništavanje još jedne potencijalno odlične knjige koju zbog mog tadašnjeg raspoloženja sigurno ne bi pročitala do kraja nije dolazilo u obzir odlučila sam pogledati seriju koja se trenutno sastoji od 2 sezone i sadržajno obuhvaća 2 knjige unutar serijala koji broji 8 ili 9 knjiga. Dvije sezone koje su trenutno dostupne sam progutala za 2 i pol dana. Jednostavno se nisam mogla odlijepiti od ekrana. Uvukla sam se u priču Claire Beauchamp, bivše medicinske sestre u II.svjetskom ratu i njenu iznenadnu škotsku pustolovinu. Ovo nije čisto ljubavni roman već ima i dozu fantastike, ali opet ne previše da bi roman izgubio neku realnost. Kako me je sama serija osvojila imala sam potrebu pročitati i knjigu. Najprije sam ju uspjela nabaviti u originalnom engleskom, što se je uz veliku dozu škotskog rječnika pokazala vrlo teškom misijom i mislim da je upravo to bila krivica što sam nekako ispreskakala dijelove knjige i nisam ju pročitala do kraja. Kako sam i dalje imala želju za čitanjem te iste priče jer serija koja je snimana prema knjizi ostavila toliki utjecaj na mene odlučila sam ju potražiti i u našem prijevodu. Nažalost kod nas je preveden tek prvi dio i to u izdanju Algoritma po cijeni od 189,00 kn što je prilično mnogo, ali kad se uračuna da se radi o tvrdokoričnom izdanju kao i činjenica da knjiga ima preko 700 stranica cijena je razumljivija iako je još uvijek pretjerana. Ja sam imala sreće što sam naletila na akciju u Tisak media-i i kupila je u pola cijene. Nakon što sam se dočepala hrvatske verzije krenula sam u akciju i pročitala je za 2 dana, ovaj put sam uživala u svakoj riječi koju mi je knjiga imala za ponuditi. Ovo je knjiga koja mi je pomogla da pređem preko zasićenosti i ovo je serija koja  najvjernije slijedi neku knjigu te je gotovo 90% dijaloga iz serije jednako dijalozima iz knjige. Toliku vjerodostojnost između knjige i serije još nisam iskusila. Mislim daje ovo knjiga koju ću jako dugo pamtiti

You Might Also Like

1 komentari

Pratite me: