Nove turske serije

15:46:00

Osim što svoje vrijeme kratim knjigama veliki sam zaljubljenik u sapunice što meksičke što turske. Zadnjih tjedan dana provodim opsjednuta baš turskim sapunicama.



 Sve je započelo sa Novom TV i sapunicom Fatih Harbiye koja je kod nas prevedena kao Pitanje Časti. Radnja se odvija oko dvoje mladih Macita i Neriman koji se upoznaju na rođendanskoj zabavi Pelin, Nerimanine sestrične, a Macitove djevojke. Cijela se situacija zakomplicira zbog različith podrijetla dvoje glavnih likova. Neriman je djevojka koja je odgajana na konzervativan i tradicionalan način, dok je Macit sin vlasnika tvrtke na čije čelo i on sam dolazi. Tipična bajkovita priča koja je dođe kao malo osviježenje za ove vruće ljetne dane. 


  Nakon što sam se uhvatila za udicu turskih sapunica, jedna mi nije bila dovoljna pa sam na svemogućem internetu pronašla brojne prijevode različitih turskih sapunica pa sam svoju listu sapunica koje pratim dobrano podebljala. Sljedeća sapunica na koju sam se navukla Kis Gunesi koju su preveli kao Zimsko sunce. Ona pak govori o dvojici braće blizanaca koji su u nesreći u kojoj je poginuo njihov otac razdvojeni, jedan brat Mete je ostao sa svojom obitelji, dok je ubojica njihova oca drugog brata Efea odvojio od obitelji. Od šoka Efe je izgubio pamćenje i nastavio živjeti sa novom obitelji, dok njegova prava obitelj misli da je mrtav zajedno sa ocem. Nakon 25 godina Efe počinje otkrivati svoje podrijetlo i činjenicu da ima brata blizanca. U trenutku sastanka Efea i Metea, Metea ubiju misleći da je on Efe i Efe zauzima mjesto svoga brata. Tu se polako počne razvijati i ljubav između njihove prijateljice iz djetinjstva, kasnije Meteove žene Nisan. Priča nabijena akcijom, osvetom i ljubavi sa odličnim glumcima i jedinstvenom pričom.


   Kada sam odgledala za sada prevedene epizode Zimskog sunca, tražila sam nešto novo i pronašla sam seriju Kara Sevda, koju su preveli kao Crnu ljubav. Ona govori o ljubavi mladića koji je siromašnijeg podrijetla Kemala i bogate djevojke Nihan. Oni započinju svoju vezu koju uskoro prekida nesreća brata koju je Nihan primorana prikriti tako što se uda za Emira koji će pomoći obitelji sakriti tajnu. Na to Kemal odlazi, a vraća se nakon 5 godina puno jači i saznaje da je Nihanin brak samo igra i da je ona zapravo zatočena u tome braku, nakon čega je pokušava osloboditi. Mene je ova serija potpuno zaludila, iako ima dosta poznatu priču još uvijek mi je bila zapanjujuća. Mislim da mi je ova serija i najdraža od sve tri, te bih ju mogla svrsati među svoje najdraže turske serije ikad. 

Za kraj bih htjela istaknuti da mi je trenuto velika želja pohvatati što više turskog, volim učiti strane jezike i mislim da će mi to puno olakšati pračenje serija, a i serije će mi olakšati održavanje znanja tog jezika Ne znam koliko ga je moguće pohvatati gledajući serije, ali vidjet cemo!

You Might Also Like

0 komentari

Pratite me: