Mila Ferrera- Everything Between Us

14:13:00




Žanr: New Adult
 Za svoj prvi post na ovom blogu odlučila sam napraviti jedan review knjige koja me jednostavno oduševila. Iako je prošlo nekoliko mjeseci otkako sam je pročitala još uvijek se nekada uhvatim kako razmišljam o samim likovima, naravno ova knjiga nije jedina koja me toliko oduševila i u slijedećih par mjeseci ću ih  sve probati izbaciti kako bi se i vi mogli upoznati s njima. Većina ovih knjiga je zasada izdana samo na engleskom jeziku i kako bi ste je pročitali nažalost morate se znati snalaziti u njemu.
 Kao osoba koja inače voli dramatične knjige koje imaju puno srcedrapajućih trenutaka ovo je bila jedna knjiga koja je bila kao stvorena za mene. Knjiga je nabijena osjećajima i čas čete se biti presretni razvojem situacije, a uskoro čete biti tužni to je jedan pravi vrtuljak osjećaja. Toliko se uživite u same likove da proživljavate zajedno  sa njima sve njihove uspone i padove.  Iako prema sadržaju knjige može se činiti da ova knjiga ima neke čudne odnose  ali autorica je te zamršene odnose tako domišljato i zanimljivo rasplela da se jednostavno morate zaljubiti u ovu knjigu i njene likove.
Ono što kaže sadržaj knjige je da se čitava priča vrti oko glavnog junaka Daniela koji je  umjetnik, ali kako to nije posao kojim se zarađuje mnogo novaca, on se mora uzdržavati tako što ''pravi društvo''  suprugama lokalnih bogataša. Jedna od tih bogatašica s kojima se glavni junak ''druži'' ima kćer Stellu koja pati od anksioznosti i paničnih napadaja koji su u zadnje vrijeme postali  toliko jaki da Stella odustaje od fakulteta te više uopće ne izlazi iz kuće. Bogatašica odluči da ako neće njezina kćer sama krenuti u život, ona će život dovesti njoj pa odlučuje Danielu platiti veliku sumu novaca kako bi podučio njezinu kćer crtanju, a kako njemu očajnički trebaju novci pristaje na ponudu. Činjenica da se je glavni junak se najprije spetljao sa majkom, a da ga nakon toga majka namješta svojoj kćeri je ono što je mene odbijalo dugo od čitanja ove knjige, ali kada je počnete čitati i kada zaista uđete u umove likova to vas više uopće ne smeta jer tada zapravo shvatite njegovu a  i njezinu situaciju.
                Knjiga je za mene bila pravo oduševljenje jer dosada nisam srela ni jednu knjigu koja bi se bavila psihičkim poremećajima. Inače osobno ne patim od napadaja panike ili anksioznosti, ali znam da puno ljudi se svakodnevno bori s time i to nije nešto što bi se trebalo zanemarivati, već dapače trebalo bi se o tome više raspravljati, ovo je do sada jedini roman koji sam uspjela pronaći da se bavi ovom tematikom i upravo zato je pravo osvježenje .

          

You Might Also Like

0 komentari

Pratite me: